תפריט צד

מכון ון ליר

אז איך בכל זאת מגבירים את הפעילות בארגון תקופה הנוכחית?
תהליך העיצוב והפיתוח של האתר החדש למכון ון ליר התמודד בהצלחה רבה עם האתגרים הללו:
1. יצרנו חנות ידידותית לרכישת ספרים וכתבי עת מתוך הבנה שהרבה זמן מתפנה כעת למחקר והרחבת אופקים.
  1. 2. בניית מאגר מידע מקיף לחיפוש וקריאה מקוון. התכנים באתר רלוונטים מאי פעם ונותנים כלים ונקודות מבט חדשות "להבין" את העולם והתהליכים שאנו חווים.
  2. 3. העלאת אלפע שעות שידור של הרצאות, כנסים וובינארים באופן מסווג וממויין כדי לתת מענה לצורך (והחסך) הקיים במפגשים בעולם האמיתי.
  3. 4. פיתוח מנגנון הרשמה וניהול אירועים, הרצאות וכנסים מקוונים, הן לקהל הרחב והן לקבוצות סגורות.
  4. 5. חיבור כל ערוצי הדיגיטאל של הארגון כדי לקבל חווייה רב מימדית הכוללת את האתר, המגזין (ניוזלטר) המקוון והמודפס, הרשתות החברתיות ועוד.
אנחנו בFatFish מאמינים שיש עוד הרבה מה להציע לקהלי היעד של הארגון לאור השינויים בסדרי העדיפויות והצרכים באינטלקטואליים שלהם.