תחזוקה שירות ואירוח

לקוחות ארגוניים – אנו מציעים מגוון חבילות תחזוקה ותמיכה טכנית עבור קשת רחבה של מערכות ומוצרי אינטרנט: שינויים ושיפורים, ניהול תוכן, עדכוני אבטחה, שדרוגים, תיקון תקלות ועוד, במחירים תחרותיים. ולם האינטרנט זז קדימה כל הזמן. כדי להשאיר את האתר של עדכני היום וגם מחר אנו מוסיפים ומתחזקים אתרים באופן שותף.

שינויים ושיפורים

יש לנו היכרות עמוקה וניסיון עם מערכות ניהול תוכן מבוססות דרופל (drupal) ווורדפרס (wordPress) וכן יכולת פיתוח באתרי אינטרנט ומערכות שנכתבו בקוד מקורי. צברנו ניסיון רב בתחזוקה ופיתוח של מערכות קיימות בזמני לימוד קצרים ובעליות אטרקטיביות.

תמיכה שוטפת

צוות יעיל וידידותי יעזור לכם בכל שאלה ובעיה. צוות התמיכה שלנו מכיר את הטכנולוגיה אבל מדבר בשפת בני האדם! אנו נותנים שירותי SLA למערכות קריטיות בזמינות 24/7/356, באמצעות צוות מומחים לHELPDESK מאוייש.

שידרוג גרסאות ותיקוני אבטחה

 עם כל שינוי בטכנולוגיות התצוגה, מערכות ההפעלה, הדפדפנים, וסוגי המדיה, אנו מבצעים את העדכונים הנחוצים כדי להבטיח פעולה תקינה וביצועים למערכות אינטרנטיות. אנו מכירים ומתעדכנים על פרצות אבטחה ושיטות תקיפה של האקרים ומעדכנים את חומת ההגנה של המערכת באופן מהיר ויעיל.

שירותי ענן ומיגרציה

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות אירוח ענן (cloud) לאתרים ומערכות אינטרנט. אנו מתמחים בתחזוקה ופיתוח על גבי שרתי LINUX ומבטיחים פתרונות אירוח, ביצועים ושרידות (Redundency). צברנו ניסיון רב בפיתוח שרתים ו web services בסביבת הענן של אמזון Amazon EC2, ואנו שמחים לחלוק ניסיון זה לצרכי לקוחותינו.

Image
FATFISH CI/CD