תחזוקה, תמיכה ואחסון

לקוחות ארגוניים – אנו מציעים מגוון חבילות תחזוקה ותמיכה טכנית למערכות ואתרי אינטרנט מכל הסוגים: שינויים ושיפורים, ניהול תוכן, עדכוני אבטחה, שדרוגים, טיפול בתקלות ועוד – והכול במחירים תחרותיים.
העולם הדיגיטלי מתפתח ללא הרף, וכדי לשמור על האתר שלכם עדכני גם היום וגם מחר – אנו מוסיפים פיצ’רים חדשים ומתחזקים את האתרים באופן שוטף ושיתופי.

שינויים ושיפורים

ברשותנו ידע מעמיק וניסיון רב במערכות ניהול תוכן מבוססות Drupal ו-WordPress, לצד יכולת פיתוח במערכות ואתרים בקוד ייעודי. לאורך השנים צברנו ניסיון רב בתחזוקה ובפיתוח של מערכות קיימות, עם זמני תגובה קצרים ותמחור משתלם.

תמיכה שוטפת

צוות מקצועי, יעיל ואדיב עומד לרשותכם בכל שאלה או תקלה. צוות התמיכה שלנו מבין טכנולוגיה – אבל מדבר בשפה פשוטה וברורה!
אנו מספקים שירותי SLA למערכות קריטיות בזמינות 24/7/365, בליווי מוקד תמיכה מאויש ומיומן.

שדרוגי גרסה ועדכוני אבטחה

עם כל שינוי בטכנולוגיות תצוגה, מערכות הפעלה, דפדפנים וסוגי מדיה – אנו מבצעים את העדכונים הנדרשים כדי להבטיח פעולה תקינה וביצועים מיטביים של המערכות שלכם.
אנו עוקבים ומתעדכנים באופן שוטף בפרצות אבטחה ובשיטות תקיפה חדשות, ומעדכנים את מנגנוני ההגנה של המערכות במהירות וביעילות.

שירותי ענן והעברת מערכות

אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות אחסון בענן לאתרים ולמערכות אינטרנט, ומתמחים בתחזוקה ובפיתוח על גבי שרתי LINUX.


אנו מבטיחים פתרונות אחסון בעלי ביצועים גבוהים ורמות יתירות מתקדמות.
ברשותנו ניסיון נרחב בפיתוח שרתים ושירותי רשת בסביבת הענן של AWS, GCP, AZURE, ואנו שמחים להעמיד את הידע הזה לטובת לקוחותינו.

Image
fatfish maintanace SLA